დაბრუნება გადაცვლა

 

მოცემული დოკუმენტი წარმოადგენს “წესები და პირობების” შეთანხმების ნაწილს, რომელიც წარმოადგენს შეთანხმებას მომხმარებელსა და კომპანიას შორის.

პროდუქტის გადაცვლა შესაძლებელია შეკვეთის დასრულების (პროდუქტის მიღების) შემდეგ, 7 სამუშაო დღის განმავლობაში.

პროდუქტის გადაცვლის მიზეზად შეიძლება ჩაითვალოს: პროდუქტის ქარხნული წუნი, ქარხნული დეფექტი.

კომპანია იტოვებს უფლებას უარი განაცხადოს პროდუქტის გადაცვლაზე, თუ

  • დაბრუნების დროს მოხდა პროდუქტის დაზიანება
  • პროდუქტს არ აღმოაჩნდა დეფექტი
  • დაზიანდა პროდუქტის შეფუთვადაკარგულია ეტიკეტი
  • პროდუქტს აღმოაჩნდა მოხმარების/ცვეთის ნიშნები
  • პროდუქტს დაკარგული აქვს სავაჭრო სახე
  • პროდუქტი ფასდკალებით იყო შეძენილი

პროდუქტის გადაცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმავე პროდუქტზე,  იმ შემთხვევაში თუ არ არის პროდუქტი შესაძლებელია ნივთის უკან დაბრუნება ან გადაცვლა მსგავს ნივთზე.

პროდუქტის გადაცვლა არ მოხდება, თუ მოცემული პროდუქტი აღარ არის გაყიდვაში, ამ შემთხვევაში კომპანია აანაზღაურებს მომხმარებლის მიერ გადახდილ თანხას.

პროდუქტის დაბრუნების ხარჯები და უსაფრთხოების პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს, მომხმარებელი ვალდებულია კომპანიას მიაწოდოს დაუზიანებელი პროდუქცია (გარდა იმ დეფექტისა, რომელსაც აღმოაჩენს).

მომხმარებელმა აუცილებლად პროდუქტთან ერთად უნდა წარადგინოს/გამოაგზავნოს ჩეკი და ინვოისი (ელ-ფოსტაზე მიღებული წერილი) ან ქვითარი ( ნაღდი ან უნაღდო ანგარიშსწორების).

პროდუქტის დასაბრუნებლად მოთხოვნა უნდა გამოიგზავნოს  ელ-ფოსტაზე info@gadget.com.ge  ან წერილობითი სახით კომპანიის სახელზე.

კომპანია პროდუქციას არ იბრუნებს უკან იმ შემთხვევის გარდა როცა შესყიდული პროდუქტი არის წუნდებული და კომპანიას არ გააჩნია იგივე ან მსგავსი პროდუქტი ჩასანაცვლებლად.

თქვენს საბანკო ანგარიშზე თანხის დაბრუნება წარმოადგენს თქვენი ბანკის პასუხისმგებლობას.

თანხის ანაზღაურება მოხდება იმავე წესით, როგორც მოხდა შეძენა.

 კომპანია იტოვებს უფლებას მომხმარებლის ნივთის წუნდებულობის აღმოჩენის შემთხვევაში 3-5 დღემდე დაიტოვოს ნივთი, რათა დადგინდეს პროდუქციის ქარხნული დეფექტი. ქარხნული დეფექტის აღმოჩენის შემთხვევაში დამატებით კომპანია იტოვებს 3-5 დღემდე ვადას პროდუქტის გადაცვლისთვის(თუ ეს პროდუქტი ქარხნული დეფექტის დადასტურების დროს ფილიალში არ აღმოჩნდა).

კომპანია იტოვებს უფლებას ნებისმიერ დროს, მომხმარებლის გაფრთხილების გარეშე, განაახლოს/შეცვალოს ან გააუქმოსმოცემული შეთანხმება.

 შპს ლიზის ადმინისტრაცია შემდგომში ბრენდ "გაჯეტი"-ს ადმინისტრაცია

პროდუქციის დაბრუნების ან გადაცვლის დროს არ მოხდება დაბრუნება გადაცვლა თუ ერთ-ერთი ჩამოთვლილთაგან აკლია:

  • სრული ნივთის ატრიბუტიკა და ნივთი შეფუთვით;
  • შეძენის ქვითარი, გადახდის ქვითარი ან ონლაინ გადახდის გვერდის ქვითარი;
  • საგარანტიო ბარათი ასეთის არსებობის შემთხვევაში;
  • წუნი რომელიც წერილობით არის აღწერილი.

თანხა დაბრუნდება იმავე მეთოდით რა მეთოდითაც მოხდა თანხის ჩამოჭრა თუ რაიმე დამატებითი შეთანხმება არ შედგა მომხმარებელსა და კომპანიას შორის

გჭირდება დახმარება?

  • +995 579 999 732
  • Messenger
  • WhatsApp
  • web@gadget.ge